lördag 12 april 2008

Lördag

Idag snöar de igen,så nu är de vinter igen ialla fall här som vanligt.PUH börjar bli trött på snö för nu vill man att den ska gå bort för denna gång.I morgon ska jag skjutsa flickorna på fotbollsträning,så då blir de ingen sovmorgon men de spelar ingen roll för de är ju inte varje söndag,jag och en annan mamma turas om att köra.Idag har jag inte gjort så mycket,min pappa har kommit hit så vi sitter mest och pratar.Ska snart börja med maten.Så de blir mina syslor idag,ska vila idag så man orkar upp i morgon bitti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja snön är ensvis med att komma. Nu vill man ju se våren och se hur det blir grönare och grönare. Kram Carina

Anonym sa...

Hellre snö än regn ändå. Här har det vräkt ner regn flera dagar med igår som undantag. Våren är efterlängtad.
Kram Elina