söndag 6 april 2008

Fotboll


Igår var jag med min dotter och hennes fotbollslag på cup,vi gick upp tjugo i sex på morgonen och kom hem vid nio tiden på kvällen.En rolig och bra dag.Dom kom 7:a av 8 lag som var med.Men flickorna var jättenöjda med dagen fast dom inte kom till final.Ja huvudsaken dom tycker de är kul att vara med.Ja hon har lite träningsvärk idag,dom spelade försat matchen kvart i tio på morgonen och den sista halv sex på kvällen,så konstigt om hon inte känner av de när hon spelat en hel dag.Träffade folk som jag inte träffat på länge så de var kul,och sen träffade jag tre mammor som jag också höll ihop med under dagen.Hon har börjat spela i ett lag som ligger en bit bort från där vi bor, för vi bor ju som sagt i glesbygd så vi får inte ihop fotbollslag längre,så de var lite konstigt i börja när man inte kände någon i laget som hon spelar i och inte deras mammor heller.Men nu är den biten gjord och nu känner jag i alla fall tre mammor och har även träffat de andra tjejerna i laget också,jaja vad jag tjatar men som sagt en bra och rolig dag.Så idag blir de till att lata sig de kommer ju surt efter när man varit iväg,men men de är de värt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker inte det spelar någon roll på vilken plats man kommer på, huvudsaken att tjejerna gillar det dom gör. Ja nu får du ha en slappardag så du orkar med måndag. Ja visst är det kul att komma ut och träffa folk. Kram Carina