torsdag 10 april 2008

Fika



Nu har jag varit och fikat på vårat fik,med några yngre mammaor och deras små pluttar,de var trevligt och gott.De är så kul för vi har fått nya ägare på fiket som är Holländare.Så varje gång jag är dit så provar jag nå nytt av de dom bakar,de är mycket holländsk bröd och de är gott,och roligt med nya smakupplevelser.Ja och de är kul att träffa småbäbisar men känner att jag skulle inte klara av att ha småbarn idag,men de är väl så att man växer med sina egna barn på nå vis.Men de som är skönt är att nu när man träffar små,så får man ju bara ha de här gulliga,har dom skiti på sig eller är hungriga så är de bara att lämna över till deras mammor hahah.Ja man är för gammal för att ha småbäbisar,men idag så blir ju mammorna äldre och äldre när dom föder sitt första barn.Jag fick mitt första barn när jag var 22 och mitt andra när jag var 28,och när jag var 28 tyckte jag nästan att jag var för gammal haha.Ja nu får man vänta på barnbarn men de dröjer nog många år än,men de blir kul när den dagen kommer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

22.....jag känner ingen press.... hehe..

Anonym sa...

Nästa gång vi åker till Säfsen (blir väl när svamptiden kommer...) ska vi nog ta en fika på Vildmarksbagarn! Jag gillade ju inte Tommys bröd, det var för degigt o mjukt för min smak.. Nästa vecka fyller dottern 32 och hon säger att hon absolut är för gammal för flera ungar, haha!

felajna sa...

ja jag är i valet och kvalet. En del av mig skulle kunna skaffa knoddar snart en annan vill nog vänta ca 10 år.. Vi får väl se vilken del som vinner.. :P