onsdag 9 april 2008

Hej



Idag har jag vikt och plockat in tvätten.Som har legat och tittat på mig i några dagar,de hoppar ju inte själv in i skåpen hahhaha..Nu ska jag åka till biblioteket och kolla lite böcker som jag ska låna till min dotter tänkte jag,de är cd-böcker som jag ska fråga om.Själv har jag beställt 2 böcker i en ny bokserie som jag ska börja läsa så fort dom kommer.Nu ska jag läsa Emma Valls deckare.Jag vet att de är några som frågat varför jag läser bara kvinnliga deckarförfattare,och jag har kommit på varför jag bara läser de just nu.För att i kvinnliga deckare får man vara med i helheten dvs.man lever med dom i hemmen och deras förhållanden och deras jobb,och hur dom brottas med familjeliv och jobb.Man känner väl igen síg på nå vis.ja de är min förklaring varför.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser bara skönlitterärt på sommaren, enda gången jag har tid.... Men jag tycker fortfarande att du ska ta dig en titt på roslund och hellström. =)