måndag 7 april 2008

Föräldramöte


Nu har jag varit på föräldramöte och de gick bra, skolan har fått en underbar rektor som verkligen bryr sig om barnen och deras bästa.Min dotter går i en ganska stökig klass,så mötet handlade om att få rätsida på problemen som finns i klassen.Så vi kom fram till lite vad som kunde göras för att få de till de bättre.De var lärare med också som sa att de har blivit bättre men att de är inte riktigt bra.De var bra respons från föräldrarna tycker jag,men som vanligt så bladdrar jag mest hahah,måste lära mig att ge utrymme till andra men de är så svårt när nästan ingen säger något haha..Jag pratade med min dotter när vi kom hem och berättade vad som blivit bestämt och så,så hon suckade lite men men de var inga stora protester.jag talade också om att de blivit bättre med dom och att dom är duktiga,och då sa hon att mamma de beror faktiskt på att vi fått en ny rektor,så de bådar ju gott.De börjar bli bråttom att få rätsida på dom för nästa läsår ska dom få sina första betyg,och man vill ju att ens barn ska ha de bra,man vill ju alltid de bästa för sina barn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad gör man inte för sina barn. Men skönt att de tycker om nya rektorn. Haha kan tänka mej att du babblade på.

Anonym sa...

Jag hoppas att det blir bättre i klassen nu då... och att du snart är bra i foten igen. 0)