söndag 13 april 2008

Lördag




Idag har min kusse med familj varit hit och fikat,jag har bakat muffins så jag hade då något att bjuda på.Min kusse ska med mig och hämta min dotter på andra sidan gränsen hos hennes pojkvän,de är så skönt hon följer alltid med de är så tråkigt att åka själv,och så är de ju trevlligt sällskap också.Sen senare på kvällen var jag hem till henne och fikade igen haha,skjutsade in min son som skulle på fest och då blev de lite tid över,så jag tyckte de var så onödigt att åka hem emellan.Ja fy vad man fikar men gott är de.Nu ska jag åka och hämta hem sonen.PUH de är ett åkande men de är så när man väljer att bo utanför byn,och ungarna har ju inte valt så de ska dom inte bli drabbad av, men ibland så blir de mycket åkande men men jag har själv valt.Så de är bara att sätta sig i bilen och dra.Men ibland kan jag känna undra varför jag flyttade från storstan.Men de som är skönt är att nu har ju sonen körkort så han ställer upp och skjutsar han också,så de blev mycket lättare när han fick körkort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt med fika. Vi har tjyvstartat min födelsedag idag och varit och fikat. Jag förstår att det blir mycket åkande, men som sagt det är ju inte barnen som valt.

Anonym sa...

Vad trevligt med fika. Vi har tjyvstartat min födelsedag idag och varit och fikat. Jag förstår att det blir mycket åkande, men som sagt det är ju inte barnen som valt.