fredag 11 april 2008

Mitt favoritprogram



Ja jag är inte så mycket för tv serier,så man måste följa varje vecka.Men nu har de börjat ett programserie med Magnus Uggla och de kan jag bara inte missa.Tycker han är störtskön.Han fattar ju inte själv att han är rolig,de skev han i interjuvn han gjorde för Aftonbladet.Men de är ju de han är sig själv,de är ju de som är så roligt.Och han är ju så omständig och de är ju också en del av de roliga.Ja de är då de bästa jag sett på länge,ja ett program som jag absolut inte kan missa..Programmet heter VAD FAN ÄR MITT BAND för er som missat de.De är 21,00 på Svt 1 Fredagar,och de är sex avsnitt kvar av åtta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har faktiskt inte sett det, men för min del är måndagkvällarna vigda för Prison Break. Jag har sett vartenda avsnitt och kan inte missa!

Anonym sa...

nja han är inte min favorit precis. Men måndagar tittar jag på Pricon Break och det vill jag inte missa.Annars är det svårt att titta på serier på tv, jag kommer aldrig ihåg vilken kanal det är hahaha. kram carian