torsdag 3 april 2008

Hej svejs


Ja dagara har gått så fort.Igår var min lilla älskling hit och hälsade på,de var här i några timmar,den 13 april blir han 6 månader ja hej och hå vad tiden går fort,undra på man börjar bli gråhårig haha.Jag gick min promenad på sen eftermiddagen och gud så tungt de gick mot att gå tidigare på dagen, de var väl för att man hade ätit mat någon timme före.Idag var min älskling hit igen men de var här en stund,han glömde väl sin älsklingsleksak som han inte kan leva utan,men de var ju roligt för mig för då fick jag träffa han två dagar på raken.Nu i kväll har jag varit och handlat och sen till en kusse och fikade,hennes gubbe hade gjort semlor och de var jättegoda,han är duktig på de,så man äter och äter och blir tjockare och tjockare haha men de är jag själv som tuggar.På lördag ska jag med min dotter på fotbollscup så vi åker sju på lördag morgon och kommer hem sent på eftermiddagen,och går dom till final så spelas den matchen kl halv åtta på kvällen,ja så man kanske inte är hemma förrän sent på kvällen,ja få se hur långt de kommer.Men de är kul att vara med och de är ju inomhus så man slipper ju sitta ute och frysa.Jag sa till min dotter att jag tar med mig filten och lägger mig i något hörn,men de skulle jag inte få,för fy vad pinsamt haha,men jag skojade bara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fy så pinsamt!
Hahaha... det blir nog kul iallafall. Men det kan ju som sagt bli en lång dag.

Anonym sa...

ja du har tur som får träffa plutten två dagar på rad. Ah ta med dej filten och lägg dej i ett hörn när du blir trött hahah....Kram carina

Anonym sa...

Hoppas det går bra för tjejerna på fotbollen och ta med dig filten du....