fredag 7 augusti 2009

Full fart


Idag har de varit full fart här hos oss. De har hälsat på folk hela dagen, men de tycker jag bara är kul. Lillkussen och hennes lillkorv har varit här hela dagen, jättekul när dom kommer. Sen kom de kompisar och släkt till min son och hälsade på,de tycker synd om han nu när han gjort illa sig, ja dom är gulliga hans kompiar. Senare mot kvällen kom en kompis till min kusse, ja en gamal jobbarkompis till mig, hon svängde in när hon var på väg hem hon hade sina småflickor med sig, ja vilka härliga ungar hon har. Så de har gått i ett hela dagen, men de var som jag och min son sa att de är kul när de blir lite fart.

Ja nu ska jag sätta mig och läsa lite i min bok, sen blir de till att lata sig framför tvn i kväll. Min dotter är inte hemma de känns tomt utan henne hemma, hon är en riktig fri fågel som jag var när jag var i hennes ålder. Ja en del undrar väl hur jag kan släppa henne så mycket som jag gör, men de är frihet under ansvar. Sen är de ju de jag har full koll ändå vad hon gör och hur de är mm. hon gör inte alls som hon vill.

Inga kommentarer: