måndag 3 augusti 2009

Måndag kväll..


Ja läkaren ringde i morse, de blir operation för min son brottet på nyckelbenet var så stort så de måste operara. De skulle bli i slutet av denna vecka eller i börja av nästa. Så jag ställer in min och dotterns Stockholmsresa så länge. Får se om vi hinner att åka innan skolan början. Och inte nog med de elände så fick jag ryggskott idag, så jag går här och är allmänt klen PUH PUH, ja vi får ta hand omvarandra så gött de går jag och sonen, men som tur är har dottern kommit hem, men hon har en kompis här. Ja får hoppas att jag hinner bli bra i ryggen tills han ska till lasarettet i alla fall. Ja de brukar ju vara så att en olycka kommer sällan ensam. Hahahaha men man reder sig de har varit värre. Så detta fixar sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klantig son, klen morsa då är det ju tur det finns en hurtig doter i huset. Hoppas ryggen fixar sig o att kirurgen klarar av ett nyckelben.
Skötom er lia