torsdag 6 augusti 2009

Torsdag


Ja här går livet sin gilla gång.. Idag skjutsade jag min dotter till tåget hon ska vara hos sin kille över helgen.

Hade sådan tur att jag och min son fick mat inne vid min storasyster, gud så gött att inte behöva göra mat. Hon bor granne med mig så inte behövde vi gå så långt heller.

På sen eftermiddagen så kom min kära kusse hit och fikade, de är så mysigt när hon kommer. De blir mycket skratt och bus de märks att man är släkt för man har samma humor. Och man behöver inte förklara för varandra vad man mernar man fattar ändå. Så mycket tok blir de, min syster sa idag att gud vad lik farmor ni är, ja undra vad hon mena med de hahahhaaaaaaaaa.

Ja nu ska jag och sonen spela spel snart, man måste ju få tiden att gå...Vi ska spela Trivial Pursuit de är kul med frågespel.

Inga kommentarer: