lördag 15 november 2008

Färdigstädat


ja jag gjorde ett ryck och dammsög och torkade golven.PUH.Men nu är de färdigt de skal dammas också med de tar jag någon annan dag,för de jobbigaste är ju golven ändå.ja de blev fint så nu kan jag vara hemma utan att känna att de är otrevligt,har inte haft mattor på golvet på flera veckor.Ja ja vad jag tjatar om städninngen men de är ett riktigtt ok..hahhahaha. Klockan fyra är vi hembjudna på middag vid min storasyster och hennes kille.Skönt att slippa göra mat faktiskt.I morgon ska vi göra egen pizza här hemma MUMS,ja de blir gormé hela helgen.Syrran och hennes kille ska bjuda på fl.file med räkor idag,hennes kille är jätteduktig att göra mat han är kock i botten,men jobbar inte som de,men duktig att göra ´mat är han,ja min syster också.

Inga kommentarer: