tisdag 11 november 2008

Tisdag

Igår var jag till Avesta med min dotter till lasarettet,dom gjorde ultraljud på hennes knölar i halsen.Så nu får doktorn i Borlänge avgöra om de ska ta bort knölarna eller inte.Dom har tagit prover på knölarna så de är ingen allvarig sjukdom.Men de är celler i dom som kommer från lymkötlarna...Ja ja de blev en resa på 30 mil tur och retur.PUH.Så fy vad trötta vi varit idag jag och dottern,så de skickade hem henne från skolan idag...Vi var in och hälsade på min morbros fru,hon blev änka i oktober.Min kusin kom också dit de var jättetrevlig och mysigt att träffa dom trots omständiheterna.Vi blev där så länge så vi hann inte upp till kusinbarnen och hälsa på SYND...Kom hem efter elva på kvällen och svårt att lägga sig och somna på en gång också.Jaja men nu är jag ledig i morgon så då får jag vila då..På fredag blir de samma resa för då ska vi på begravning.

Inga kommentarer: