söndag 16 november 2008

Lördag


som sagt så åt vi mat vid min syster och hennes kille.Efter maten så började min syster att tjåla om att de skulle åka till pizzan,så jag skjutsade in henne,min son,min gubbe och hennes gubbe.Min mammas gubbe var också med.Jag min dotter och hennes kille åkte ner till min mamma en stund,sen åkte vi hem och hann bara vara hemma en timme så ringde fyllhundarna och ville hem,jag var så trött så jag såg stjärnor och planeter.Men de var bara att ge sig iväg att hämta dom PUH..hahahah.I natt har jag sovit bra för första gången på länge,la mig sent och sov ända till klockan tio utan att ha vaknat flera gånger,ja hoppas att de håller i sig nu med de..Man blir ju att känna sig piggare om man får sova ordentligt.Ja vad jag känner mig gnällig och har gjort ett tag,med de kanske går över hahahha brukar inte vara någon gnällfia,men men nån gång ska väl vara den första hahah.Ja nu ska jag ta mig i kragen och sluta gnälla och bli mig själv igen.

Inga kommentarer: