lördag 15 november 2008

Lördag


Hej sitter och funderar på om jag ska börja städa,men de verkar som inte lusten faller på.Men känner mig tvungen på nå vis,för de ser för jävligt ut på golvet.De var länge sen jag städade,men de går väl fort bara man sätter igång,men men drygt känns de.Ja undra när man får någon energi hahhahaha för den finns då inte nu i alla fall.Nej nu jä..ska jag ta mig i kragen och dra fram dammsugaren,de är de värsta med att städa de är dammsugaren....Få se om jag har de städat och fint när jag lägger mg i kväll.har börjat sova för lite sen jag började att jobba,för de spelar ingen roll om jag lägger mig sent så vaknar jag tidigt,jag somnar ju så jag har inte nå problem med de men men de blir för några timmar.De går säkert över bara jag jobbat ett tag,förhoppnigsvis för just nu känner jag mig konstig i både kropp och själ..Men så här kände jag förut också när jag började arbetsträna för något år sen,så de går säkert över så småning om.

Inga kommentarer: