torsdag 13 november 2008

Hej och hå


Ja nu har jag gjort min andra arbetsvecka,har bara jobbat 2 dagar denna vecka.Har varit med min dotter till lasarettet och i morgon ska vi på begravning.Men de funkar bra på jobbet och jag tycker de är kul.De enda smolket är att jag orkar inte göra många knop när jag kommer hem.Men de kanske går över om jag har tur,de kanske tar någon vecka till.jaja sen är de ju bara att inse att man inte har samma ork som förut,är lite svårt att acceptera men men de blir nog bra.Skulle ha behövt att städa men de får vänta tills vi får ork och tid hela familjen.Har en gubbe som har jobbat sig slut så få se när han kommer igen,som de ser ut nu så blir de aldrig hahahha....Ja man ska inte klaga....man har ju ändå ett bra liv.BÄTTRE LITE SKIT I HÖRNEN,ÄN EN RENT HELVETE...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då ses vi imorgon då!
Kram Marika

Anonym sa...

Vad bra att du gillar ditt nya jobb.Hoppas det fortsätter så att du har lite sysselsättning.Kram

Anonym sa...

det blir nog bättre när du får in lite rutin både på jobbet och hemmet.det får ta den tid det tar inget mer med det. Kram kram kussen

Anonym sa...

Va bra att det funkar! Sådär kände jag också första veckorna, tyvärr blev jag bara tröttare och tröttare när den första entusiasmen lagt sig. Till sist, efter en o en halv månad, var det bara sova, och åka till "jobbet" som gällde, orkade inte ens ut på promenad. Men nu precis som då jag arbetstränade är det ju också värsta mörka perioden, inte konstigt man är trött
Ha nu en skön o avkopplande helg