lördag 30 augusti 2008

Hej & hå vad jag är duktig


Igår så plockade jag i ordning i frysarna,vi har en i källaren och en i köket.De var behövligt för de var rena kaoset i dom.Sen städade jag ur kylskåpet och skafferiet som också var behövligt,så de känns skönt efteråt när man är klar men inte så kul när man håller på..Så idag är jag trött och sliten som vanligt när man gjort nå extra,men fint blev de och idag får jag ta de lungt i stället..Ja vad gjorde jag mera igår de var väl inte så mycket när jag inte kom ihåg hahahhaha...Dagen innan var jag och min son till en av mina kusiner och fikade på kvällen,och de var så mysigt och trevligt man blir på bra humör när man är där,för vi skrattar så mycket.Ja sen skjutsar jag på mina ungar men de ingår ju i rutinerna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle behöva lite av din energi just nu.Fasligt vad du grejar där hemma.Men visst är det skönt efteråt när man är klar och ser resultatet.Här hos mig blir det inte mycke gjort just nu,går med en j...a värk i ett muskelfäste i skulderbladet.men det går väl över med tiden hoppas jag....Kram Helena

Anonym sa...

Visst är man nöj och glad när man gjort ett sån arbete med att städa frys,kyl och skafferiet. Inte lätt att komma ihåg vad man gjort alla dagar, minnet är ju liksom borta ibland. Kram kussen

Anonym sa...

Det är så skönt när man varit så duktig. Jag laddar för att vara så duktig inom kort, och göra en storstädning här hemma.... Men idag hinner jag nog inte, måste plugga också...