söndag 31 augusti 2008

Söndag-Bingo


Idag ni så har jag varit på tutbingo,de var jätteroligt faktiskt men jag min dumma nöt köpte på mig för mycket brickor så jag hade fullt sjå.Hade de inte blivit paus emellan vet e fan om jag fixat hela vägen,jag blev så trött i huvudet så de susade och aldres dimmig på ögonen,men men man lär så länge man lever,så nästa gång ska jag köpa en av varje då kommer de att gå helt galant.Ja vi kom hem igen vid sjutiden på kvällen igen,nu var de så att jag hämtade min dotter också så de tog ju bort lite tid.Men de började klockan två och slutade klockan halv sex,så min hjärna fick jobba på högvarv i flera timmar,när jag kom hem så käkade jag,gubben hade gjort stuvad potatis och fläskkarre och de var jättegott.De var jag och min son,mamma och hennes gubbe som var i väg på bingo.Ja nu ska jag softa framför tvn en pyttstund sen ska jag gå och sova....

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja bilbingo är kul. Ja det blir allt svårt att hänga med om man har för många brickor. Jag har brukat haft 2 och det är alldeles lagomt. Ja du våra döttrar har något släckt dra av den stökiga sidan ha ha. Kram Kussen

Anonym sa...

Javisst är det roligt med bingo,själv har jag inte kommit iväg en enda gång på hela sommaren.Och snart är det väl slut för säsongen.Kram Helena

Anonym sa...

Var ordnas en sån aktivitet? Inte i byn kan jag tänka?
Nu är vår semester slut och nu återstår bara att invänta höstrusket och mörkret. Haha, jag som gillar hösten ju! Det blir nog bra det med, dagar med dåligt väder är också skönt ibland, i alla fall om man slipper gå ut med jyckarna...
Ha det!