tisdag 26 augusti 2008

Hej och hå

Idag har jag varit med min lillkusse igen och hennes gulleplutt och handlat i vansbro som ligger en bit här i från som jag bor.Vi handlade lite mat och prylar.Så de var roligt att vara med lillplutten idag igen.Jag sa till lillkussen att nu har vi umgåts i tre dagar,då sa hon att ja undra på att man är på gott humör,och jag håller med henne vi har så roligt när vi är tillsammans fast de är stor ålderskillnad.Nyss så skjutsade jag in min dotter till byn hon skulle på kvartersgården som öppnat för säsongen..I morgon ska jag inte gå utanför dörren då ska jag lata mig,för de sliter på den late och den fete hahahah...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja nu har du fått löparskorna på fötterna igen hha ha. Ålderskillnaden spelar ingen roll bara men trivs med varandra och har kul. Kram kussen.

Anonym sa...

Det håller jag med om till 100%, och så måste du ju komma och kolla in tapeterna när det är färdigt.Kram Helena