torsdag 28 augusti 2008

Torsdag


Idag har jag inte gjort så mycket mer än mat och ringt lite telefonsamtal.Ringde till Arbetsförmedlingen ang.min arbetsträning som jag skulle ut på nu i augusti,men han hade glömt bort mig så han skulle ta tag i de på en gång.Men jag sa att jag är väl inte den enda,nej svarade han jag har ett 80 tal..Ja herregud att ha så mycket folk som ska ut på arbeten som inte finns,jag tror ju inte att mitt leder till något jobb,men ska ändå bli skönt att komma ut lite igen.Ja de är inte lätt att vara dålig i dagens samhälle.Jag känner att jag kan ju inte rå för att jag varit med om en svår bilolycka som nästan kostade mig livet men men,de syns inte utanpå skadorna som jag har så de är inte lätt för omgivningen att förstå,och jag försöker vara positiv till livet och alla motgångar ändå.De var som min mamma sa att jag ändå kommit så långt efter olyckan,beror nog mycket på mitt positiva sätt trots allt.Ja man försöker ju att leva och vara glad fast man hela tiden blir nerslagen i skosulorna hahahah,ja man FÅR VARA GLAD ATT MAN BLEV SOM MAN BLEV,NÄR MAN INTE BLEV SOM MAN SKULLE...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag är glad att du överlevde smällen.Men dom kan ju byta dom som är aviga på att man går hemma, men skulle inte tro dom ville, men då fick dom se hur man har det. Det är som mamman din säger du är posetiv trotts allt och go å glad. Kram kussen