måndag 25 augusti 2008

Måndag

Ja vad tiden går fort nu är min dotter redan inne på sin andra skolvecka.Hon ska på cirkus i kväll,de var länge sen de var cirkus på byn men nu är de andra cirkusen på en och en halv vecka..I helgen har min son,pappa och gubben tagit bort gräset på grusgången,och de blev jättefint,och igår så tog sonen i huset bort vårat gamla staket,så nu är de så fint ute på gården igen.Igår var jag och hälsade på min lillkusse och lillen,och han är så go så,han har börjat gått och prata så de blir roligare och roligare med han på nå vis.Men go de har han varit jämt.Ja han börja gå tidigt han börja gå veckan innan han blev tio månader.Idag var min lillkusse,lill korven och min kompis ute och fikade så nu fick jag träffa han i två dagar,så nu får man väl abstinens om man itne träffar han nå mer denna vecka..Blogg krånglet fick jag inge ordning på så ni får hålla till godo som de ser ut nu...få se om jag får någon ordning på de så småning om

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är de goa de små krypen när de börjar prata och gå. Jag förstår att du myser när du får träffa honom.Kram Helena