måndag 5 maj 2008

Måndag

Igår var vi upp till slalombacken och plockade skräp,men de gick fort för vi var över 20 personer som plockade,och då går de ju undran när man är några stycken.Så när vi hade ätit lunch så fick vi åka hem igen,så vi var hemma halv 1 igen.De var strålande sol så de var ju jätteskönt.På sen eftermiddagen kom min moster och hennes gubbe hit och fikade dom hade mamma med sig också.Ja sen gjorde jag inge mera igår förutom låg i soffan och pustade haha.Idag är de fint väder skönt,men jag hade svårt att komma ur sängen idag den var så skön.Min dotter är på ungdomsting i stan idag med skolan,ska hämta henne vid bussen halv fem.Och i kväll är de föräldramöte på skolan igen ang.skolresan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman !
Måste få berätta den här:
Va ute i verkligheten och råkade få en sticka i tummen, så jag hämtade en sax för att "pilla" ut den, då kommer platschefen förbi
och ropar: Nej,nej de ska va fem fingrar !!!!!
Kram