torsdag 8 maj 2008

Torsdag

Idag kom granngubben hit och fikade,han fick en stroke för nåt år sedan.Han kan inte prata men man förstår han ganska bra ändå.Senare på dagen skjutsade jag min dotter till en kompis som bor några mil härifrån.Innan jag åkte hem var jag in till en kompis och fikad och de var skönt och avkopplande som vanligt.Sen när jag kom hem så pratade jag en lång stund med min kusse i telefon.Jag har varit deppig i några dagar men i går kväll gick de över,och de känns skönt.Ja man är inte deppig så länge och de är skönt när de går över på några dagar...Ja de som inte dödar de härdar...och de ligger något i de faktiskt.Var skönt de är med fint väder man riktigt njuter av att vara ute.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr ska de hålla på med det här arbetet till Augusti... men de borde bli klara med sprängningen snart hoppas jag iallafall... Dessvärre har de ju grävt upp allt utanför, så det är inte trevligt att sitta på altanen heller, allt man ser är ett gigantiskt stort hål.

Anonym sa...

ja det har märkts på dej att du inte varit i balans. Men skönt att höra att du är bättre. Kram carina

Anonym sa...

Hur går det med fossingen? Har du fortfarande ont?
Läste om eländet med marken kring fabriken idag, inte oväntat alls att det är mer föroreningar än man trott..
Jag är också väldigt förtjust i varghundar, lite raggiga, inte så vackra, men hur goa som helst! Här har grannen en grand danois, stor som en kalv, men hur lugn som helst
Vill önska dig en riktigt skön pingsthelg/Kramen