onsdag 7 maj 2008

Onsdag

Idag var jag och min som och köpte konfermationspresent till hans flickvän.Ja vad vi köpte kan jag inte skriva här,men om jag kommer ihåg ska jag skriva de sen..Igår böts de däck på bilen,sent som vanligt och ändå måste jag ha på två nya,som blir fixat på lördag..Är inne i en svacka nu känner de,men de blir så jä.. drygt när man inte kan leva som vanligt och de känns väl extra nu när våren kommer och man ser allt man vill göra,och de gör man väl i den utsträckning de går,men sen ska man vara ddålig i vecktals sen,är lite svårt att vänja sig att man inte är lika stark fysikst längre,ja och inte psykiskt heller för den delen för då skulle man ju inte hamna i dessa svackor.Men som jag skrev förut så är de ju tur att de inte syns utanpå i alla fall,undra hur man skulle se ut då hahahahaa...Vågar inte ens tänka på de hahahahha..Jo mer saker som jag gjorde igår jag var ner och öppnade fotbollsplanen för Nyhammars fotbollslag flickor,dom kommer att träna här med jämna mellanrum,för vi har tjejer härifrån som är med och tränar.Sen var jag hem till min kusse och fikade och de var trevligt som vanligt.Jo en sak till min lilla gulleplutt lillkorven var hit och hälsade på med sin mamma också,och de var kul han är ju så underbar den lilla skiten.Min faster och hennes gubbe var också hit och fikade.Ja man kommer inte ihåg vad man gör om man inte skriver ner de direkt på kvällen vad som hänt under dagen hahahaah..jag var också och hämtade en doppresent också igår,för gullegrisen ska döpa sig den 17 maj..

1 kommentar:

Anonym sa...

Titta två gånger
på de ljusa här i livet
och strunta i resten
Kram * 100
Lennart