lördag 10 maj 2008

Lördag



Så här ser de ut i min trädgård,den är full av vitsippor.Jag har inge land eller något sånt nu i trädgården,jag sätter lite blommor på altanen sen får de vara bra.Idag har jag ställt ut mitt trädgårdstroll som jag fick när jag fyllde 40 år,så den börjar få några år på nacken.hahah..Min dotter blir kvar hos sin kompis och ska hämtas i morgon kväll,de blir bra de.I morgon ska jag på konfermation klockan tre,så man får ta de lugt i kväll,så man inte ska sitta i kyrkan och må dåligt i morgon och sen ska man ju köra bil också.Igår gjorde jag inte så mycket var in en snabbis tillmin kusse som har lillkorven och gosade lite med han innan jag åkte hem.Idag vankas de 60-tals fest ska bli kul faktikt men de blir mycket folk,jag tror att de blir ca.130 st som ska äta i alla fall,lokalen tar 150 pers,så de blir nog full av folk.Men har lite bekymmer hur jag ska ha håret haha tänkte låna ett diadem av min dotter men måste leta igenom hela huset då,för hon har ingen aning vad hon har dom hahah,och hon har hur många som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är fint med vitsippor. Det duger gått och väl med blomor i lådor eller krukor. Kut runt på knä och rensa ogtäs, man har väll annat att göra. Ja ta det lungt i kväll nu så du orkar köra. Men annars så finns ju jag som kan köra när din dotter ska hem. Kram Carina