måndag 5 maj 2008

Städning = livsfara


hahahahhahahahah idag slarvstädade jag lite så jag gick runt med skurmoppen och torkade golven,lite här och där.Men jag skurade badrummet i alla fall ordentligt..Och när jag gör något så ska de gå undan.Min son låg i soffan i vardagsrummet och softade,när hans mamma(jag) kom farande som en dunderklkump och slog mig i golvet med dunder och brak.Jag halkade på de blöta golvet och vrickde till foten så jag ramlade raklång på golvet.Men konstigt nog så gjorde jag mig inte illa denna gång.För de är inte första gången jag ramlar när jag städar,förra gången vrickade jag foten och slog mig i golvet,men då hade jag ont i foten ett tag. hahaha..Så som sagt de är livsfarligt att städa..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lite lugnt... du måste överleva...

Anonym sa...

Ha inte så brottom när du städar du hinner. Tur du inte gjorde dej illa. Kram carina

Anonym sa...

Tips !
Använd broddar när du städar !
Kram
Lennart