måndag 10 augusti 2009

Några dagaras uppdatering.


Ja vad har jag gjort allt dessa dagar som jag inte skrivit. Ja ska försöka tänka fram något..

I lördags så var jag upp till våran turistanläggning, min kusin från Norberg var hit över dagen med en kompis och hennes flickor. Så vi käkade en glass tillsammans och satt och snackade en stund innan dom skulle dra hemåt igen, en mysig glassstund med kusinen och hennes trevliga kompis + flickorna.

Ja sen har jag haft främmande av min lillkusse med lillkorven några dagar denna vecka/helg, våran farbror/morbror har också varit här med sin son några dagar dom också. En dag hade de med kompisar till sonen också. Ja alltid lika trevligt och roligt att träffa släkten och ungdomarna.Så veckan har gått så fort, men den gör ju de när de är roligt och trevligt.

Idag har jag varit och köpt en bänk till köket, en vit antik bänk, de blev jättebra faktiskt. Har titta på den ett tag men nu slog jag till när de inte blev någon Stockholmsresa. Så nu känner jag att jag skulle vilja måla hela köket vitt. Men men får se hur de bllir med de hahah...

Ja säkert är de nå mera som har hänt dagarna som gått men men, minnet är bra men kort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt kan väl inte vara vitt? Ge oss en bild så vi kan se vad du menar.
Själva bänken låter snyggt
kram lia