lördag 15 augusti 2009


Idag har jag haft lillkorven här, min lillkusses unge som blir två år i oktober. Ja han är inga problem att ha de har gått jättebra. Han är så nöjd att gå här och pillemasa och kolla runt. Ja de var första gången han var här själv, men han vill gärna vara här och de är ju kul.Så hoppas han kommer flera gånger själv, men de är kul när hans mamma är med också, men som sagt kul att ha han själv. Han är så rolig han har humor så man får ju skratta åt han. Så dagen har gått fort. Hela familjen har också varit hemma så de har varit lungt på den fronten också, så man har fått koppla av. + att lillen har haft något att kolla på, för han har väl kollat in vad min B har hållt på med ute, för han vill gärna vara ute. Dottern tog hand om han när jag gjorde mat så jag har ju haft hjälp med han, för han vill ju så gärna vara ute och de fick han då idag, för när jag gjorde mat så var dottern ute med han.

Snart ska jag kolla på film, Sex and the City, ska bli kul och kolla på den. Har gärna velat sett den, och nu har jag den på DVD. Lär väl kolla hur de går för tjejerna. Återkommer om den var bra eller dålig.

Inga kommentarer: