tisdag 14 april 2009

Tisdag

Ja idag var första dagen på jobbet sen den 7e april,var himla skönt att komma i gång igen.Men segt var de hahaha man latar till sig fort. Sen när jag kom hem så var jag ensam så jag la min på min älskade spikmatta. Sen blev jag så trött så jag sov i en halvtimme ungfär. När jag vaknat kom min stora syster in och fikade en sväng. Just nu tar jag en psus från lite städande,PUH PUH vad de är drygt att städa de är nog de värsta jag vet. Nu ska jag gå och fortsätta med de,hörs sen.

Jag har min dotters dator.Hon kommer hem i morgon. Sen får jag ta sonens dator när han är och tränar,som tur är så tränar han ca 5-6 dagar i veckan. Men de har varit ganska skönt att inte ha tillgång till dator så ofta hahaahahaah....Då får man annat gjort.

1 kommentar:

Paula sa...

Hej på dig linslusen!
Vadå ful på kort, du var bra mycket snyggare än alla gamla säfsgubbar, hihi!
Kram