lördag 18 april 2009

Lördag kväll

Idag har jag nästan läst ut boken med kriminalkommisarie Huss. Sen var jag ut en sväng och gjorde i ordning kartoner till min pappa tills han ska flytta. Men fy vad de blåste kallt fast solen sken, jaja man klär väl inte på sig heller så man får skylla sig själv.

Idag fyllde min kusses yngsta dotter 18 år, ja nu har hon inga småbarn längre, ja tänk vad tiden går fort när man får barn. Tänkte på de även när min son fyllde 20 år förra året, då tyckte jag att de inte var länge sen man själv fyllde 20. Men men tiden går. Men man blir inte äldre än man gör sig.

Nu i kväll så skjutsade jag in min dotter till en kompis, jag följde med in och fkade vid hennes mamma, ja hon är gift med min kusin så de är släkt till mig, som dom flesta på denna by. hahaha. ja man får sig alltid ett gott skratt när man är där och hälsar på. De var länge sen jag var dit nu. Hon har lånat min spikmatta och de verkar som hon ska köpa en hon också. Ja kan verkoligen rekomenderas oavsett om man har värk eller inte. Den är även bra i förebyggande syfte.

Ja nu är jag hemma igen och funderar på vad jag ska göra, endra ska jag sy färdigt gardinerna jag böjade på före påsk eller så ska jag läsa eller kolla på tv. Har inte bestämt mig än för vad de blir. De vosar sig..bay bay..

Inga kommentarer: