lördag 18 april 2009

Fredag kväll

Ja nu är de fredag kväll igen, ja de är som jag sagt förut veckorna består av måndag och fredag.Igår så städade jag köket och satt upp jättefina gardiner. Så i morse så vaknade jag med världens huvudvärk, men de var väntat hahah vet hur de blir när jag städar,de är dammsugningen och golvskurningen som tar dö på en. hahahahaha.

Idag efter jobbet så drog jag och ungarna till stan en sväng,min son skulle göra en nyckel. Vi käkade på en Italiensk pizzeria de är så skönt att käka ute och slippa bry sig om matlagning ibland. Har så dålig fantasi just nu när de gäller matlagning. Men men fantasin kommer väl tillbaka igen.

Har känt mig lite nerslagen på nå vis så man varit trött som man nästan varit medvetslös, men igår så gick de över huxflux och gud så skönt, nog för man jämt är sliten men inte medvetslös. Jaja skönt att inte vara de nå mera i alla fall.

Ja nu har jag hållt igång denna vecka så i helgen ska jag bara lata mig och läsa mina böcker. Läser just nu deckaren med Irene Huss och har snart läst ut den,ja är en bok bra så är den utläst på några dagar. Ja ska bl skönt att lata sig fast jag gör de så ofta, men de känns att man inte latat sig denna vecka.

Ja god natt och sov gott nu ska jag sussa. Kram

Inga kommentarer: