måndag 8 december 2008

Söndag - Måndag


Nu har vi kalasat i dagarna två,och min dotter är så nöjd med alla sina presenter..Igår hade hon släkt och några kompiar här,och idag kom en kompis och hennes mamma som är min kompis hit och firade henne.Vi käkade och fikade och hon blev jättenöjd med den presenten också..Ja nu är de julafton och sonens 20 års kalas sen nyår sen får man pusta ut....De blir lite extra när de är december med två ungarn som fyller år och jul.Men de har ju varit så i några år nu,så de är inga problem..Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket,en av mina kusiner smsa och frågade om jag gått i ide hahhaha,ja man kan nästan tro de...Jag jobbar och sen åker jag hem,sen är de kväll på en gång...Jaja man får ta sig i kragen och börja vara lite social igen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte alltid man har ork eller tid till att vara social, när man jobbar.Det vet jag av egen erfarenhet.Kram