tisdag 9 december 2008

Hej alla


Idag har jag varit lite sliten,men jag vilade inget och tog de lugnt när jag kom hem från jobbet idag.Lagde mat och sen drog jag iväg,skjutsade in dotter till kompisar.Sen var jag hem till min lillkusse hennes lille plutt har varit så sjuk i några dagar,så hon blev rekomenderad att åka in till akuten med han,så dom drog vid sex tiden in till sjukhuset,så nu är de bara att vänta tills dom kommer hem,så man får höra vad de var för något med han.Efter de så åkte jag till min storkusse och de var jättekul för henne har jag inte träffat på jättelänge.Så nu har jag varit ut och varit lite social,känns skönt fast de tar på krafterna.

I morgon är de min lediga dag,de blir ingen sovmorgon men de blir nog en middagslur när jag kommer hem.För i morgon klockan 10 ska jag och kolla på när min dotter spelar piano och sjunger,de är något som Kyrkans Hus har fixat,de är fler flickor som ska sjunga och de brukar alltid vara så bra,så de är värt att inte få en sovmorgon.Återkommer i morgon om de.

Inga kommentarer: