fredag 12 december 2008

Lucia


Idag var de Lucia i våran by och som alltid så var de i kyrkan,de blir väldigt fin när man är i kyrkan...De var Lucia både på morgonen och kvällen men jag var bara upp nu i kväll.Min dotter är inte med längre i kören.Men men få se om hon går med nästa termin.Men luciatåget ska lussa i morgon också,så dom får väl hålla på att lussa lite nu,dom skulle även lussa på tisdag när PRO har sin grötfest.Ja vackert och bra var de i alla fall.Man får lite julstämmning på nå vis nu när de varit lucia....Efter Lucia så var jag med min kusse hem och fikade

Igår torsdag gjorde jag ingenting när jag kom hem från jobbet,sov middag och latade mig hela eftermiddagen och kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är allt bra fint när Licia är i kyrkan. En tradition att åka upp till kyrkan varje år när det är Licia. Kram kussen