lördag 6 december 2008

Lördag

Ja som jag tjatar men i morgon fyller min dotter 14 år,så idag har jag bakat två socker kakor till de.Så de blir bullar, sockerkaka, kakor och tårta.De kommer va 16 personer så de blir trångt,men de blir att sitta i köket och vardagsrummet.Så dottern får väl mingla.Ja och på juldagen fyller min son 20 år och då ska han ha fest på Folkets Hus för familjen och sina kompisar,då blir vi mellan 35-40 personer så de blir lite stressigt denna december måndag,men de är ju lite speciellt att fylla 20 år faktiskt.Men nästa år blir de som vanligt igen.Men då fyller dottern 15 så få se om hon då ska ha nå speciellt då....Jaja vad ungarna blivit gamla,men de är som jag brukar säga de är bara ungarna som blir äldre hahahahhah...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det har du så rätt i.Inte känner jag mig så mycket äldre sedan barnen blev födda...Kram

Paula sa...

Hej där i skogen! Nu har ni väl snö så det räcker, här töar det, tyvärr, o i morron skulle det visst regna. Men, det har gått riktigt bra att åka spark, sköna vägar, inga uppförsbackar, men två spattiga hundar...
Vår sporthelg är snart slut och vi ska bada bastu som vi alltid gör på söndagar.
Lite avis på grannen mittemot som badar karbad efter bastun, men än så länge har vi inte fått nån inbjudan, hihi
Kul att du trivs på jobbet!
Kram