torsdag 20 november 2008

Torsdag


Ja vad dagarna går nu har jag snart jobbat 3 veckor,och jag trivs jättebra man får hoppas att jag får vara kvar efter den sista januari,men de är inget att tänka på nu.Man får ta de som de kommer.Men men håll tummarna.

Igår var jag till stan (Ludvika) shoppade lite julklappar till min son ska köpa några fler till han,och present till min dotter som fyller fjortis den 7 december så nu är hennes present klar i alla fall,men inte julklapparna.Ja hoppas dom blir nöjda.

I kväll har min storkusse och hennes son varit hit och hälsat på,de var så kul för jag har inte träffat henne på ett tag.Ja vad de är härligt med vänner.Sen när hon åkte så kom min bästa kompis hit och fikade hon också,så de har varit en underbar eftermiddag och kväll.Ja vad vore livet utan mina vänner och kussar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är allt tur man har sina vänner. Det var skönt att få träffa det, det var ju ett tag sen sist. Men man har ju fullt upp med att JOBBA så det blir inte så mycket energi över alla dagar.Kram kram kussen

Anonym sa...

Vad tiden går fort har du redan jobbat tre veckor, ja säger då det.Håller tummarna för att du får vara kvar efter januari också.kram