lördag 22 november 2008

Lördag

Igår jobbade jag lite för hårt hahah får skylla mig själv.De är så där när man tror att man är frisk,men men de är bara att inse att de går inte.Men får ta nya tag på måndag..Gjorde inge speciellt när jag kom hem från jobbet mer än mat (TACO)Mums..Sen tjafsade jag med min dotter ett tag men inge allvarligt.Ja hon blir ju fjortis snart så de är bara att tjafsa på...Idag har jag börjat tvätta de behövs de också emellanåt.Gubben ska göra Lasange de är han bra på,de gör jag aldrig de är han bäst på.Så de blir skönt att inte behöva göra mat idag.Sen ska jag bara ta de lugnt och njuta av livet.De snöar som den här så de är rena vintern..Men de blir ju i alla fall ljusare ute då,man får trösta sig med de.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kul att det snöar även hos er. Vi är i Borgvattnet nu. Ska vara här i 4 veckor nu. Så vi får väl se hur det går.
kram

Paula sa...

Hej! Va flitigt du läst! Jag läser få deckare jag, det är så mycket annat som pockar..
Grottbjörnens folk är hundra år sedan jag läste, men iaf då älskade jag dem!
Kul att läsa att det funkar med praktiken!
Ha en fin vecka, o kör försiktigt!