söndag 5 oktober 2008

Fyllegris


Igår när klockan var vid elva tiden så ringde kompiarna till min son och undrade om jag kunde hämta han,för han var så jävla full.Så de var bara att kasta sig i bilen och åka och hämta min lilla fyllegris "son",och jag tänkte på vägen de är då fan att han aldrig lär sig,de är inte första gången jag får lov att hämta han för att de ringer.Första gången var när han var 15 år och de har varit flera gånger efter de.Nu är han ju snart 20 och trodde att han har lärt sig,men inte då..Jaja på vägen in så tänkte jag att hur ska jag få in han i bilen,för en fyllhund är ju ganska tunga och lelösa,men jag tänkkte att hans kompisar får hjälpa mig sen får han väl ligga i bilen.Men när jag kom fram så stod han i alla fall på benen och kunde gå in i bilen själv och även in när vi kom hem,som tur var för en annan gång när jag hade hämtat han så drog han ner både mig och sig själv från trappen,man har ju inge ont förut...Ja han ligger än ska bli kul att se när han kommer upp idag,de luktar spritfabrik på övervåningen.hahahha.JA TUR ATT GRISAR ÄR MITT ÄLSKLINGSDJUR..

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha, vad roligt du skriver. Ja det är tur du tycker om grisar.. Hur mådde han när han vaknade till liv? Kram Elina

Miss Ann Passad sa...

Shiiit! Hur 17 känns det när ens sos är sådan suput? Det lär ju dröja innan jag får den efarenheten.. Hoppas jag..


Fast, var vi bättre själva? ;)

Anonym sa...

Hälsa en kram när han vaknar.