tisdag 7 oktober 2008

Söndag-Måndag


I söndags var jag som sagt med min kusse till Falun med hennes dotter,som går i skolan där.När vi åkte hem så var vi in på McDonalds MUMS,vi brukar alltid åka in dit och käka när vi skjutsat hennes dotter.Jag är värre än ungar tror jag för jag tycker de är så gott hahaha..Ja de är alltid lika kul att följa med min kusse till Falun,vi har så mycket att prata om fast man hörs varje dag.



På måndag kom min älskade lillkusse och hennes lillkorv och sambo och fikade,och de är alltid lika roligt när dom kommer.Ja dom är så härliga kussen och korven,man blir på bra humör när dom kommer och hälsar på..En lite en livar alltid upp tillvaron.På måndag den 13 okt fyller han 1 år..ja vad fort de går.Ja undra på man börjar bli gråhårig hahaha..


Efter att min lill kusse med familj åkte,så åkte jag och hämtade min dotter från skolan.Följde med henne till doktorn hon har varit förkyld och hostig till och i från hela sommaren.Hon har även hjätrusning.Så på fredag ska vi ner och ta mera prover på henne igen,de är bra att de kollar upp ordentligt vad de kan vara..


Efter doktorn så var jag och fick massage,och vad mjuk och skön jag blev i kroppen efter de.Men jävlar vad ont de gjorde att få massage,och idag är jag mör som fan i kroppen och ont där hon klämt och knådat..Ja men mjuk och skön är jag i alla fall.Inge ont som har nå gott med sig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Har du hunnit börja arbetsträningen än? Visst var det igår du skulle börja? Hur känns det? Tänk det är ett år sedan jag höll på, tills det inte gick längre...
Här är allt som vanligt, vi drar till Stockholm i helgen o firar bonusdottern. Det räcker som aktivitet för mig i många veckor framöver, haha
Sköt om dig, kram