lördag 4 oktober 2008

Lat och glad


Ja jag vet inte vad som tagit åt mig, jag har nästan gått i ide denna vecka.Har nätan inte varit utanför dörren,mer än några gånger denna vecka.Men dagarna går fort ändå.Vet inte riktigt vad jag gör.Men jag är glad ändå så de är ju inte för att jag är deppig som jag gått i ide.Men men jag tar nya tag till veckan.Men i morgon ska jag i alla fall följa med min kusse till Falun,hon ska skjutsa "hem" sin dotter.



Ja men jag känner mig ändå glad som gubben nedanför..Jag vet inte vad de är som hänt men jag har blivit så glad igen och fått tillbaka min humor,jajaj humorn har jag alltid haft mycket av,men de har kommit tillbaka allt på nå vis som när jag var yngre och livet lekte pånå vis..Och de är jä..skönt för de blir så mycket roligare då.Gubben jag har har inte så mycket humor,men jag skrattar åt de också de blir ju ännu roligare när han inte drar på mun en gång.Ja de är skönt att kännna så men de kommer väl tråkiga dagar också igen,men de gjorde de förr också.Ja jag börja bli mitt gammla jag igen...Och den som inte tycker om mig för den jag är kan DRA ÅT HELVETE..Hahahah...De kanske är de som gör att jag är gladare för sånna människor har jag rensat bort ur mitt liv...

Inga kommentarer: