fredag 10 oktober 2008

Städa mm.


Jag städade i förrgår kväll,och idag håller min son på att städa hahahah och de var behövligt de såg ut ungefär som på bilden...Fast värre på hans rum.Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha varit och handlat lite och gjort mat..Snart kommer min mamma och hälsar på,min son har handlat åt henne när han var till Borlänge och hälsade på sin morfar..Ja livet bjuder väl inte på så mycket mera hahaha än vardagen.Men denna helg är de barnkalas för hela slanten.I morgon Lördag åker vi till min lillasyster i Borlänge på 7 års kalas och på söndag är de 1 års kalas vid min lillkusse.Lillkorven fyller 1 år.Så de blir kul att de blir något att göra när de är helg,för de händer väl inte så mycket på helgerna heller,förutom dom helger man går ut.Men de lär dröja ett tag till.Förutom att vi ska ha tjejfest framöver.

1 kommentar:

Anonym sa...

wow då känner du inte igen dej nu när han städat på sitt rum, du kanske går fel ha ha. Dom är allt bra lika våra barn. Min son har också städat untrar om det är smittsammt. Då är det bäst att passa sej för jag har ingen lust att städa ha ha. Kram kussen