torsdag 9 oktober 2008

Hej hej


Idag har de gått sin gilla gång på dagen.Men nu i kväll var jag hem till en kompis och fikade och var social.Ja jag har varit ute och ränt och varit social hela denna vecka.De är kompensation för att jag knappt var utanför dörren förra veckan hahahah.Jag har kommit igång skapligt med promenaderna igen och de känns skönt,bra för både kropp och själ. Men jag vet inte hur de blir med promenaderna till veckan,för de är älgjakt då så man inte får en kula i röven när man är ute och går.För vi bor inte alls långt i från här dom jagar så man vet ju aldrig.För en förlupen kula kan ju gå 4 km till....Ja ja få se om jag vågar gå och i så fall får man ju sätta på sig reflexväst så dom inte tar en för en älgko..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha bäst att hålla sej inne ha ha kram karam kussen Du är allt får rolig ha ha