söndag 10 augusti 2008

Söndag

Idag bär de av hemåt,de har varit sköna dagar i Stockholm vi har inte gjort så mycket men vi är nöjda ändå.Igår kväll var vi på restuarang och käkade,de var gott att komma ut och käka.Nu ska vi äta mat och sen dra oss mot Ösmo,vi har skjuts därifrån jag och min dotter,ska åka med min mammas väninna och hennes gubbe hem.Ja de är alltid skönt med miljöombyte ett tag,så man får andas lite stadsluft de är inte helt fel,tycker om att ha lite puls omkring mig emellanåt.Tror faktiskt att jag skulle kunna bo i en stad igen,är man uppväxt i stan så är man skönt att trampa lite asfalt hahahahah.Nu ropar min kompis att maten är klar.

2 kommentarer:

felajna sa...

Jo jag vill ha stan och fart och fläng ibland och lugnet ibland. Aldrig blir man nöjd nånstans. Haha. Kram /ELina

Anonym sa...

Näe kicki nu vet jag inte vad du pratar om.Inte kan du väl mena att stadslivet drar.Jag kanske kan förstå dig lite grand för du bor ju lite ödsligare än jag men ändå.Jag gillar när det är lungt och tyst, men alla är vi olika och tur är väl det eller hur?
Kram Helena