torsdag 14 augusti 2008

Torsdag

WIGGO NÅGRA TIMMAR GAMMAL
Idag har jag varit med min kusse och hennes lillkille (10mån) till BVC på vägning och mätning.Allt gick bra men han är så akktiv så hon skulle ha mera fett i maten åt han,oj oj sa jag då får han mer att gno av hahahhaha.Sen när vi hade varit där så var vi till fiket och tog en fika,min son var också med på både BVC och fiket.Efter de så följde vi med hem till kussen och tog en påtår.

Innan vi åkte hem så var jag runt och samlade in de sista pengarna till presenten till 40 års kalaset som vi ska på till lördagen.De ska bli kul med lite fest faktiskt,känner för att ta mig en fest nu,De var längesen.




Min lillasyster och hennes kille var hit i kväll och hälsade på.De var trevligt som vanligt när de kommer och hälsar på.



Ja fy vad mycket de varit denna vecka:
Måndag: Handlade och skjutsade dottern till hennes kille.
Tisdag: Började tvätta hur mycket tvätt som helst.Hämtade hem dottern.
Onsdag: Fikat,varit på 10 mån kontroll mm.ja de som står ovan.
Torsdag: Åka och handla present till 40 års kalaset.Köpa blommor.
Fredag: Begravning.
Lördag: 40 års kalas.
Söndag: z z z z z z z z z z z z z z z z z z NARRK...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du har flängt riktigt de här dagarna. Du kanske har haft mina löpar dojor ha ha ha. Ja den där lill killen han är allt för go. Mysigt att ni har sån kontakt ni två. Gick det att få honom stlilla så pass att ni han fika klart? ja ta dej ett riktigt kalas nu och sov hela söndag ha ha. Kram kussen