lördag 9 augusti 2008

Hej igen

De blev inge grönan idag,vi sov länge och sen ville inte dottern iväg heller,sen ångrade hon sig men då var klockan så mycket,men sen ville hon inte iväg igen hahah ja ungar.Men jag tror hon är nöjd ändå för hon har shoppat massa kläder och så.Nu har vi bestämt att vi går ut och käkar i stället på restaurang.De är ju sista kvällen nu så då gör vi de i stället...Ja de har varit kul att träffa min kompis och umgås med henne,och framförallt skönt med miljöombyte,de är alltid skönt att komma hemifrån emellan åt.Min dotter och hennes pojk har varit uppe halva nätterna och sovit hela dagarna,tror dom lagt sig mellan fyra och fem på morgonen,ja man vet ju själv hur de var när man var i den åldern man tyckte om att vara uppe länge.De är jag fortfarande men inte till fyra fem i alla fall hahahha..Ja nu ska vi gå och käka hej så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja dom vänder dygnen när det är sommarlov. Men man var ju lika dan i den åldern. Ja vad skönt att du haft det bra där borta i vår huvudstad. Ja du någon mera mässa det vet jag väl inte om jag ska något mera. Det är för dyrt,men jag köpte ett kakfat från 50-talet. Ja du får se när du kommer hem. saknar dej. Kram kussen