tisdag 12 augusti 2008

Ja då var man hemma igen då


Ja då var man hemma igen då,kunde nog varit borta ett tag till faktiskt..Men men alltid skönt att komma hem när man varit borta???????????Ja vad har hänt sen jag kom hem i söndags är, att på måndagen skjutsade jag min dotter till hennes kille,samtidigt passade jag på att handla.På måndagen var jag en snabbsväng till min älskade lill korv har ju inte sett han på ett tag nu,sen var jag till en kompis och fikade och där blev jag kvar ett tag.Sen hem igen och fortsätta tvätta,ja fy fan vad tvätt de var håller på än,får nog hålla på med den där jä..tvätten i flera dagar innan jag är färdig.Jajaja så nu är man hemma i vardagen igen då hej och hå.hahahha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem till Dalarna igen! Jisses jag minns inte när jag senast var i huvudstaden! De gånger vi åker dit stannar vi ju hos ungarna i Sumpan, in till city åker vi aldrig! Trots att jag jobbade mitt i smeten så många år, eller kanske just därför.

Anonym sa...

Ha ha ja man ska inte vara borta så där länge ha ha. Men skönt att veta att du är hemma igen. Ja det är ett jädrans åkande hit och dit med tjejerna.Då slog du två flygor i en smäll då!!! Kram kussen