torsdag 14 augusti 2008

Hej


I dag har jag varit till Leksand och handlat present till den gammla gubben som har fyllt 40 och ska ha kalas på lördag.De blev en heldag granngubben skjutsade mig,först var vi hem till hans mamma och pappa och fikade.Sen var vi upp och hämtade en kompis till granngubben som var med till Leksand.Sen när jag kom hem så gjorde jag pannkaka,sen drog jag iväg in och köpte blommor,och innan jag åkte hem så var jag till min kusse och tog en fika.Ja jag tror att jag har propeller på ryggen när jag fått flaxa runt denna vecka.Och till veckan måste jag in till stan också hej och hå...vad de går..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du har nog lånat Kalsons på takets propeller. Nu har du flaxat runt hela veckan vila nu i morron så du orkar på kalaset på lördag. Kram kussen

Anonym sa...

hehe, ja men det kan va skönt med fart och fläkt. Jag köpte den 14 september och den 10 juli. Jo jag har hemlängtan så det ska allt bli skönt att åka hem till sitt eget. Kram Elina