lördag 6 september 2008

Fest

Ja nu har man varit på fest och de var roligt och trevligt som vanligt,men nu finns de inte så mycket att vara ute på förrän vintern kommer och de börjar ha fester på våran turistanläggning igen,de är ju lite dösäsong just nu men de drar ju snart igång igen.Men jag sa till min kusin och min kompis att vi ska ha en tjejfest när hösten blir för besvärlig,vi brukar ha så roligt på våra tjejfester..Ja snart ska jag lägga mig och sova middag,jag sover ju så dåligt när jag varit ute och festat,vet inte men de har alltid varit så.Men de är ju så att kroppen jobbar hårt för att få bort alkoholen så de är väl därför,jag vaknar en gång i timmen från de jag lägger mig och ända till jag går upp,så de är lika bra att gå upp och sen gå och lägga sig och sova middag.

2 kommentarer:

felajna sa...

Jag sover oxå så dåligt när jag har festat och nu blir det nästan fest varje dag så jag är heldöd. Ha det så bra hemma i dalarna:)

Miss Ann Passad sa...

Känner igen det där med sömnsvårigheterna... Åldern tar ut sin rätt...