måndag 1 september 2008

Rökning

Har inte slutat röka än,men har minskat ner nå enormt faktiskt...Har rökt mindre än tio cigg på två dagar och de är inte mycket för mig som rökt ca 10-15 st om dagen.Men jag vet att de inte hjälper att röka lite för de är lika farligt,de är bara att dagen kommer som man slutar tvärt,men den har inte kommit än men tanken kommer mer och mer närmare..Ja de kommer att bli tufft och jag är rädd att gå upp ännu mera i vikt jag är ju redan så tjock.Ja ja så är läget just nu

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på.Du är duktig som försöker i alla fall.Det finns ju en sorts tabletter som är på recept,som man kan ta till om det blir för jobbigt.Är visst väldigt dyr men fungerar visst väldigt bra.och jag tror att den ingår på högkostnadsskyddet också.Ett litet tips från lilla mig.Kram Helena

Miss Ann Passad sa...

Ta det lungt, så fixar du det säkert!
Kram ~Anneli

Anonym sa...

ja du är duktig som tänker på att sluta. Men du känner när du är redo, du ska se det ordnar sej. Ta dagen som den kommer. Kram kussen

felajna sa...

Kämpa på. Jag är stolt över dig..