måndag 1 september 2008

Kalas


Nu har jag varit till min kusin och ätit marängtårta,den är så god den hon gör MUMS MUMS..Hennes son fyllde 20 år idag,ja fy fan vad tiden går fort de var inte länge sen de var små dom skitungarna,hennes son och min son har gått i samma klass sen lekis..Ja så nu är han vuxen för de blir man ju när man blir 20 år då går man ur tonårstiden,dom tycker dom börjar bli så gammla,när en annan var 20 år så ite tänkte man på de då hahahha...min son fyller på juldagen,de är som jag har sagt till han hela tiden,du kommer att tacka mig när du blir äldre för att du är född sent på året..Ja säger han då när mina kompisar kommer i rullstol och är 80 år,så kommer jag med rulator och bara 79år..De ligger väl kanske något i de.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ni är lika tokiga bägge två haha. Tur jag har dej så man får skratta för det får man när man är i ditt sällskap, tycker så mycket om dej och din familj. Ja du tänk vad dom växer våra söner, det är bara dom som blir äldre ha ha. Kram Kussen